Blog

Tevreden medewerkers

17 mei 2020

Hoe tevreden zijn jouw medewerkers?

Tevreden medewerkers. De vitale gezondheid van een medewerker binnen een bedrijf heeft direct impact op de productiviteit en bedrijfsresultaten. Het voorkomt en verhelpt immers werkgerelateerde klachten aan bijvoorbeeld de rug, schouders en nek. Een stoelmassage werkt preventief tegen werk gerelateerde klachten en zorgt ervoor dat jouw bedrijf weer tevreden medewerkers krijgt.

Naast de lichamelijke klachten is het over het algemeen ook bekend dat veel werknemers kampen met geestelijke klachten door een te hoge werkdruk. Door een ontspannende stoelmassage kunnen werknemers gemakkelijk even afstand nemen van de geplande werkzaamheden. Een stoelmassage werkt ontspannend, zowel geestelijk als fysiek. Door de persoonlijke aandacht die de werknemer krijgt en de gedachte dat de werkgever oprecht begaan is met de gezondheid van zijn werknemers, wordt hun tevredenheid, productiviteit en werkplezier positief beïnvloed.

Hoe krijg je tevreden mederwekers?

Na een stoelmassage voelt een medewerker zich weer ontspannen en vol energie. Indien de medewerker eerder last had van hoofd, nek- schouder- en rugklachten door stress of een verkeerde werkhouding, zullen deze klachten aanzienlijk verminderd zijn. De medewerker is gemotiveerder, kan beter met de werkdruk omgaan en ervaart bovendien meer werkplezier. Een stoelmassage als beloning na een goede prestatie wordt bovendien door medewerkers zeker gewaardeerd en draagt bij aan de tevredenheid van je medewerkers. Het zorgt voor een gezonde werksfeer, betere teamprestaties, geeft ontspanning en wordt ingezet als blijk van waardering door bedrijven.